Uniteam tur Karadeniz turu

Gürcistan Batum  – Ayder – Uzungöl – Sarp – Sümela Manastrı  ve Dahası.

1.Gün:Cuma gecesi saat 22:00  da Karamürsel Otogardan hareket Bolu – Gerede – Tosya –  Osmancık yol güzergahı üzerinden sabah saatlerinde Samsuna varış.
 2. Gün:  Serbest kahvaltı sonrasında ilk olarak gezimize Samsun ile  başlıyoruztemsili Bandırma gemisi gezmenin ardından ilk günün yorgunluğunu atmak içi siz değerli müşterilerimizleFatsa da bulunanotelimize doğru hareket ediyoruz.(FATSA ) YALÇIN OTEL *****
3. Gün:Açık büfe Sabah kahvaltımızın  Ardından  otelimizden ayrılıyoruz ordu paşa konağı gezisi veteleferik ile boz tepeye çıkarak Ordu yu kuş bakışı seyrediyor ve ardından Trabzon a doğru hareket ediyoruz öğlen yemeği molası meşhur Akçaabat köftesi yemek molamızın sonrası Trabzon , un  zirvesinde bulunanAtatürk köşkünü ziyaret edip Trabzon a kuş bakışı bakarak Rize ye doğru hareket ediyoruz Rize bezi atölyelerini geziyoruz.bölgeye ait Çayfabrikalarını gezip  çayın yapılışını seyrederek isteyen misafirlerimiz alışveriş yapabilir ardından akşam yemeği ve konaklama otelimizde.(HOPA ) CİHAN OTEL
4. Gün:Açık büfe Sabah kahvaltımızın  Ardından  otelimizden ayrılıyoruz.Çayeli , Pazar ,fındıklı , Arhavi , Hopa üzerinden sarp sınır kapısına varıyoruz. ve burada bizleri bekleyen diğer tur otobüsümüze binerek siz değerli misafirlerimizin Gürcistan Batum giriş işlemlerinizi kapıda yaparak rehberimiz eşliğinde Gürcistan sınırından içeriye girerek Batum şehrini tanıyoruz apsaros kalesi virginmarykilisesi ,Azinmatthias anıt mezarı , Batum devlet parkı , sahil şeridi ve plajlar ile  akşam saatlerinde Buradaki fotoğraf molamızın ardından  dönüş yolculuğunda fırtına vadisi boyunca ilerleyip fırtına deresi üzerinde fotoğraf molası için duruyoruz ve ardından yeşilin her renginin mevcut olduğu doğaya sahip Ayder yaylasına çıkıyoruz akşam yemeği ve konaklama otelimizde. (RİZE ) Ayder yaylasıSerenderOTEL
5. Gün : Gün boyu Ayder yaylası serbest zaman gezinme.akşam yemeği ve konaklama ( ayder yaylası)Serender otel
6.Gün:Açık büfe Sabah kahvaltımızın Ardından otelimizden ayrılıyoruz.ve uzun göle doğru hareket ediyoruz buradaki serbest zaman ve öğle yemeği molamızın ardından  , dağ yamacına yapılmış bir tablo gibi duran  Sümela Manastırı,a doğru hareket ediyoruz.belli bir bölgeye kadar otobüs ile ulaştığımız manastır yolculuğuna minibüsler ile devam ederek belli bir yürüyüş mesafesi sonrası manastıra varıyoruz  geri dönüşe geçerek Trabzon un güzel bir ilçesi olan Maçka ya hareket akşam yemeği vekonaklama otelimizde.    (TRABZON ) ZİGANA DAĞI İVME OTEL
7. Gün: Açık büfe Sabah kahvaltımızın  Ardından  otelimizden ayrılıyoruz.Zigana Dağları Geçitinden geçerek Hamsiköyde meşhur sütlaç molasının ardından Torula ulaşıyoruz karaca mağarasını ziyaret edip dünyanın ikinci büyük Mağarası na Minibüs ile çıkıyoruz oradaki gezimizin ardından pestili ile meşhur Torul da mola ile pestilin yapımı ve alış veriş imkanı sonrası  Harşit çayını izleyerek Giresuna ulaşıyoruz serbest zamanın ardından belirtilen saat ve yerde buluşarak  gece konaklama ve akşam yemeği otelimizde.(Fatsa  ) YALÇIN OTEL
Gün: Sabah kahvaltısının ardından  dönüş yolculuğumuza Fatsadan başlıyoruz. Akşam saatlerinde Kocaeli ye varış.